Wednesday, December 9, 2009

tinggal 2 hari lagi....

Hei! kersani mengalir lah dikau
Menjadi raksa
Mengisi belikat punggungku
Agar aku bisa berdiri
Tegap dan segak
Bagaikan laksmana Melayu

Hei! sepuluh helai daun sirih
Ku gentas bersama
Bunga cengkih jadilah dikau
Darah merah pekat
Mengisi uratku
Agar bisa aku berlangkah
Gagah dan tampan
Bagaikan sijantan yang berkokok

Di mana bumi ku pijak
Di situ langit ku junjung
Alang-alang menyeluk pekasam
Biar sampai ke pangkal lengan

Aku seru mentera pusakaku
Mentera semerah padi


segala penat lelah aku selama 2 minggu akan berakhir...
nape ek? sebab lagi 2 hari jer WAJADIRI akan berlangsung.....
tinggal 2 ari untuk aku focus betol2 latihan aku....


bukan senang tu nak training dalam 2 minggu
itu semua bukan satu kategori....
semua ada 4 kategori....
ape tuan empunye blog ni kene wat?
banyakkan senaman....fitness tu penting...
taknak pancit nanti...haa....


dengan gigi aku yang baru nak sakit time2 camni...time2 ni nak tumbuh plak....adoi...

tu sume memang cabaran dan dugaan tuk aku....
bukan senang nak wakil bmi ni..huhu.....


mari kita sama2 doakan......;)

1 comment:

  1. wuuuuiiii....
    takkan time kat umah merah je update blog, lepas wajadiri tak update pun...

    ReplyDelete