Sunday, February 14, 2010

Dari seseorang kepada seseorang....

salam...ingin saya memberitahu...ini adalah sebuah cerita yang hanya cerita.....ok...

saya ingin citer pasal ape yang saya lalui...
dulu saya selalu berhadapan dengan benda yg bukan saya suke...
setiap hari saya berdoa supaya saya diberi peluang...
setelah diberi peluang, saya pula diuji dengan kesusahan hidup...
yang mane saya sendiri yang pilih....
saya melalui satu saat yang sukar dimana memerlukan ketabahan diri saya.....
kecekalan hati saya untuk kearah sesuatu...namun ia x semudah yang disangka...
tapi bukanlah susah sangat pun....saya teruskan juga...
saya berfikir mahu memendekkan tempoh kesusahan saya ini...
tapi saya bukan saja berfikir sampai jadi...tapi saya amik tindakan...saya bertindak kearah itu...
saya tak peduli ape org akan kata....yang penting ini untuk hidup saya.....
dan pada saat2 ini....setelah beberapa lama saya mencabar diri saya untuk jadi seseorang...

seseorang itu akan dipandang tinggi jika dia pandai dalam menasihat orang lain...
dan saya mencabar diri saya untuk menjadi kunci pada segala-galanya.....
so dari itu saya akan berubah dari seseorang kepada seseorang.....

p/s; saya berdoa sentiasa....supaya dengan usaha yg ada...saya akan capai ia.....INSYAALLAH....

2 comments: