Monday, August 24, 2009

kepada semua yang mengenali insan ini.....

di bulan yang mulia ni.aku seperti nama diatas nak bagitau kat semua kawan2...

aku mintak maaf kat kawan2 yang kenal aku..

kawan2 kat bmi..setiap club yang aku join kat bmi...

sesiapa yang pernah terase ngan aku...

mungkin korang simpan dalam hati...

aku sedar kadang2 aku wat ramai terasa hati...

aku nak mintak maaf kat korang kalu ade terkasar bahasa, tersound korg ke...

aku sedar kadang2 tindakan aku menyebabkan org lain x selesa...

aku pernah dengar kawan aku cakap, x semua org suke ape yang kite wat...

kite xleh puaskan ati semua org...so aku amik keputusan nak mintak maaf kat semua org..

supaya org x benci aku ok...kalu ade ape2 x puas ati lagi bagitau aku..

kite selesai cara aman...

okay...selamat berpuasa....

2 comments:

  1. xpe2 saya dah maafkan awak dah hehe (^&^)

    ReplyDelete
  2. aku dlm golongan kwn yg mengenali ko..
    aku maafkan segala2nya...
    nobody perfect..kite manusia..
    kesilapan xkan lari dr kehidupan harian kite..
    senyum sokmo n enjoy urlife!!!
    (^_^)

    ReplyDelete