Saturday, August 29, 2009

LET FILL IT UP!!

1. perkara yg paling di takuti dalam idup..

- takut untuk tahu erti takut yang sebenar..
- takut ngan kegagalan....

 
2. perkara yg paling di sukai dalam idup..

- ketawa..
- berkawan
- drive kete laju2...

3. perkara yg paling di benci dalam idup..

- orang yang hipokrit....
- menjatuhkan kawan...
- benci kalu org khianat aku...depan aku baik,blakang cucuk....

 
4. perkara yg tak dapat dilupakan dalam idup..

- repelling kat air terjun...huhu...(gile ko senang2 nak lupe)
- kene kejar ngan jpj kat sri kembangan...haha....xle lupe..
- ekciden kete dulu.....
- kenal seseorang kat pkn..

5. perkara yg hendak dilupakan dalam idup..

- kenangan pahit ngan sape2...
- benda2 yg lepas....
- putus kawan(dulu2 time skolah...)
- kesedihan...

6. perkara yg hendak di capai dalam idup..

- dapat pakai sport car....hehe....
- ade kawan2 yang seperti 'kawan'.....huhu
- nak bagi parents aku bangga ngan aku...
- nak keje keras...tuk bnyak duit...

7. perkara yg paling menggembirakan dalam idup..

- dapat kenal 2nd chance...
- mencapai nikmat hidup..
- mak bapak aku gembira...aku pun same...hehe

8. perkara yg paling menyentuh perasaan dalam idup..


- tiada orang yg tersayang...
- mak bapak aku....
- family aku...
- tentang persahabatan( friendship)

9. perkara yg anda selalu angankan...


- menjadi seorang yang berjaya dalam semua bidang..
- disukai ramai...
- boleh selalu cakap benda yang betul....xnak bohong..

10. perkara yg paling mengarut dalam idup...

- wat benda yang gile...
- kejar cita2...bukan tunggu...





**to all yg membaca blog nie..


**let share it together..








No comments:

Post a Comment