Wednesday, August 19, 2009

erm....kepada siapa2la yang nak baca...huhu

aku ade kawan la....

kawan aku tu bnyak tolong aku.....

aku leh je dengar nasihat dari die....

tapi pada kawan ni kan cam lain plak...

ape yang die bagi aku amik....tapi ape yang aku nak bagi balik....die xnak trime....

ni x maksudkan kawan aku skang k...jgn salah paham....

aku just nak citer jer.....huhu...

kepada sesiapa yang membaca.....jangan perasan plak....bukan aku cakap pasal ko k....

ni orang lain la....tapi kawan aku gak...

aku xpaham ngan orang yang "bodoh sombong". itu kasar plak.....

yang ok sket yang xnak diajar la...aku nak tolong dia....tapi siapa la aku....aku bukan abg

die...huhu...mungkin die tau ape dia wat..aku sentiasa support die.....

so ape aku nak cakap kat cni xde kene mengena ngan sape

skang k....i make it clear ok....

yang penting aku nak cakap....

siapa kita untuk tau yang kite ni perfect ke x....kite kene tengok cermin gak....btul ke x diri kite ni...mantap ke x diri kite ni...baru leh ajar orang k....sebagai peringatan....

aku pun xdapat nampak kelemahan aku...bile ade feedback dari orang lain baru aku le nampak....

so baik kite pikir same2 ok....salam....


p/s; bukan ditujukan pada sesiapa k...harap maklum...tapi kalu terasa pandai2 la g beli cermin k..huhu


relax sudey.....

No comments:

Post a Comment