Tuesday, August 18, 2009

kenapa ek......

kenapa ade orang dengki tengok aku nak hidup senang skit...

kenapa orang tu sanggup cakap camtu....

aku sangat x sangka la.....aku x bajet die leh camtu...

lame aku simpan benda ni....sampai susah nak fokus study....

kenapa dia sanggup cakap kat orang.....

kenapa kalu aku susah, aku leh wat cam biase jer....

tapi bile die susah, abis semua orang tau....

aku dah malas simpan benda ni....

wat sakit kepale aku jer....

kusut aku pikir perangai dia...

aku ingat dia ni baek...n leh jadi kawan yg aku ingat kebaikan dia.....

tapi kenape skang ni aku ingat dia sebab perangai buruk dia.....

kenapa dia x reti jage maruah orang....

kenapa dia x bole trus tanya aku dulu..??

kenapa dia wat keputusan tanpa berfikir.....

takpela kawan ku....aku tetap maafkan ko....

tapi aku harap nama aku yang aku rase akan buruk sebab ko....

baik ko betulkan balik....aku malas nak masam muka ngan ko....

macam x best plak....aku x ske la tarik2 muka ni.....

benda ni kecik jer.....malas nak besar2....

semua orang ade prob....tolong jgn kusutkan keadaan.....

pada sesiapa yang berkenaan la.....

3 comments:

  1. ah.. macam bodo je korang gado2...
    hahaha...
    salah paham lebey2...
    dua2 ego lebey...
    bukan ade sape2 tikam sape pun kan???
    dah, xpayah gado2...
    nanti2 okay la...

    ReplyDelete
  2. hmm..sabar je la..
    kwn ni byk jenis..
    ade yg baik n ade yg xbaik..
    dpn kite baik,tp belakang kite hanya ALLAH je yg tahu..
    *kpd org yg berkenaan,kenape ko wat org cm ni??
    ko xde perasaan ke??memburukkan org lain 1 dosa...*
    ~jgn bg MR.ARIE ni masam muke ngn ko...nti muke yg cute 2 terus jd muke yg ganas giler!!!heheheee...

    ReplyDelete
  3. achan,ni bukan orang yg ko maksudkan la....hehe...ko silap orang...

    ReplyDelete