Tuesday, September 8, 2009

aku sayang dia...

assalamualaikum...
aku nak share lagi satu yang sangat mempengaruhi hidup aku...
kepada mak aku...

anak mu ini banyak membuat kesalahan pada tingkah lakunya
anak mu ini tak pernah membuat hatimu senang dengan tingkahlakunya..
setiap kali cerita yang sampai kepadamu semuanya tidak membuatmu gembira...
tak terlintas dihati anakmu ini untuk membuat dirimu kecewa atau bimbang...
tak juga terlintas tuk membuat dirimu berkecil hati...
ketahui lah anak mu ini selalu mendoakan kesejahteraan dan kesihatan dirimu...

ape yang anakmu lakukan dikala ini, semuanya untuk kebahagian ibu bapanya...
ape yang anakmu inginkan supaya ibubapanya terus mendoakan anakmu ini...
anakmu ini akan terus berusaha untuk membuat ibubapa bangga dengan dirinya.....
ketahuilah anakmu ini juga sangat sayang kepada kedua orang tuanya....

satu hari nanti anakmu ini akan buktikan pada orang tua nya yang dia juga boleh membahagiakan ibubapanya...ini janji anakmu....

5 comments:

  1. janji seorang anak!!!
    tunaikan gone...
    bg dorg bangga dgn adenye anak sepertimu...

    ReplyDelete
  2. kau pnah tnye x ape yg mak kau nak??
    aku pnah tnye kat ibu aku..
    aku pnah tnye..
    aku pnah ckap jgn bandingkan aku ngan adik beradik laen..
    aku pnah ckap, nie usaha aku..
    aku pnah ckap, nie la kejayaan aku..
    aku pnah ckap, nie la yg mampu aku berikan..
    aku pnah ckap, wlaupon aku xsuke bwat sesuatu tu, aku buat juga demi ibu aku..

    ReplyDelete
  3. thankz kawan2...aku hargai korang sume...mak aku cakap ramai kawan x guna kalu xde keberkatan....tapi aku time kasih kat kawan2 la..coz kawan2 mengajar aku erti kehidupan..n bagi aku mak aku mengajar tentang kehidupan...aku rase 2 benda yg lain tu...

    ReplyDelete
  4. sejahat2 anak pasti timbul rasa insaf.syg kan org tua nya. derhaka jauh mn pon anak. mak tetap trima anak nya. masih berpeluang.

    ReplyDelete