Thursday, July 26, 2012

bulan ramadhan kali ini

Setiap kali tibanya bulan ramadhan, aku selalu berazam untuk jadi lebih baik...

Setiap perlakuan seboleh-bolehnya akan aku jaga sebaiknya. tapi setiap benda yang kita terlalu jaga akan menyebabkan kita akan senangnya membuat kesilapan. 
bagi aku setiap manusia tidak terlepas daripada melakukan kesalahan.. 

Kerana itulah akan wujudnya seseorang teman tujuannya untuk menjaga tingkah laku kita.begitu juga dengan kehidupan kita..seperti mane semua orang tahu dan sedar,kita ada seseorang yang menjaga kita dalam kehidupan kita...iaitu penjaga dan orang2 yang sentiasa menyayangi kita.aku mempunyai orang yang aku sayangi dan menyayangi aku seadanya. aku bersyukur di atas pemberian ini..

 Terima kasih untuk semua tu..pesanan aku buat semua sentiasalah kita berubah menjadi lebih baik tak kira siapa diri kita sebelum ini.

Di bulan ramadhan ini aku ingin memohon maaf sekiranya selama ini ada salah dan silap..kepada semua yang mengenali aku...InsyaAllah kita semua boleh dibimbing kearah yang lebih baik dan lebih sempurna.Amin

No comments:

Post a Comment