Monday, September 7, 2009

Tanggal 6.9.09..... "ekciden skit".

abis  kete kelisa...
aku ekciden semalam...
kete teruk skit..
xleh claim insurans..
banyak kene ganti..

kusut...kusut...kusut..
pintu pun x leh bukak..
huhu...dugaan2..

aku g setel report kat balai polis semalam..
lampu depan blah kiri pecah,bonet kemek,
no plat hancur, bumper masuk kedalam
leh dikatakan bahagian depan kete kemek kedalam la..
maybe kene radiator,maybe x kene kot..aku x sempat bukak...
so arini kete aku towing g bengkel coz bumper dah makan tayar....
aku baru dapat tau yang kete aku xleh claim......
sekian....dugaan bulan pose...

4 comments:

  1. ko excident gan ape bai? sal xley claim?
    ko ok x? asal x de halo2 pon dowl

    ReplyDelete
  2. aku excident ngan kancil je..aku ok la...aku mane de no ko..lagipun aku x sempat nak pikir la sape nak halo..

    ReplyDelete
  3. aku setuju..
    member nih lost of short term memory..
    xdapat bwat keputusan yg wajar..
    rilex bro..
    xde masalah xboleh d selesaikan..

    ReplyDelete
  4. mcm mn la ko blh excident..
    salah ko ka salah org?
    blh claim kat org yg salah tuh.
    kurang la skit beban ko.

    ReplyDelete