Monday, September 21, 2009

1st day beraya....2009...

pagi yang pelik bagi diriku.....
aku bangun melihat sekeliling....
pelik..hairan...ish...dah raye ker...rase cam semalam baru start pose...
xpela...aku gagahkan bangun tuk mandi...
masih pelik kerana tiada satu manusia pun yang sedar...
apsal diorang ni...letih sangat ke...padahal aku yang x tido 3 hari...
selepas bersiap...trus turun dan makan....wah...banyak gile lauk...best2...

lepas makan trus g solat...agak bosan pagi raye ni...sebab maybe perut terkejut..
yibe2 makan pagi..haha...pastu balik solat,dak2 dari kawasan lembah mane datang nak beraye...hui awl gile korang datang....x sempat nak prepare....kasi duit je la..

pastu bermaaf maafan...then photoshoot jap...abis setel je trus gerak g johor...(batu pahat)....adik ku memandu  jentera yang selalu nak cepat...(rush)..tapi kitorang pun xde nak kejor sape2 kan....so relax je la....smpai2 kampung...
terase ketenangan....sebab dah lama x balik....

sehingga ke malam...lepak teman dak2 ni main bungapi,mercun skit2....(x best pun...)bosan gak...best kalu de mercun la...skali skala layan best gak...
so skang ni update blog kat hotel landmark batu pahat....
aku  xnak susahkan diorang...sebab rumah diorang agak padat....cian diorang...
ok...aku nak tido....maybe esok sambung lagi...tata

No comments:

Post a Comment