Tuesday, February 23, 2010

pada saat anda percaya.......

hari ini saya nak share pasal ape yang saya nampak n dengar....
hari ni kawan saya dapat lucky draw trip to BEIJING.....wow...bestnyer.....
saya tertanya2 apekah yang die selalu fikir?
pernahkah die terfikir.....huhu..

tapi kawan saya kongsi dengan semua yang die tak pernah berhenti PERCAYA...(believe)..
die mengingatkan pada diri die sendiri dan orang lain....
setiap kali kita mahukan sesuatu tu...kita perlu percaya yang kita boleh buat....n kalu kita sangat mahukan sesuatu tu..kita perlu PERCAYA yang kita akan dapat jugak...tak kira bila kita akan dapat....tapi dengan action kita sendiri...kita akan dapat juga....itu kata2 kawan saya....

saya suka n akan ingat kata2 die....:)

pada saat anda percaya.....(the moment u believe....)

No comments:

Post a Comment