Wednesday, December 23, 2009

melangkah dan melangkah....

aku adalah aku...
sebab ape aku mengeluarkan ayat tu....
mungkin bagi aku,hidup ni punyai banyak jalan tuk capai matlamat...
tapi bagi sesiapa yang memang memilih jalan yang betul
cepatlah die sampai ke matlamat die...
cara tak penting bagi aku...
sebab ape yang aku tau....
baik susah2 dulu...senang kemudian...
baik susah kejap n senang lame...
walaupun apa yang terjadi kat aku...
walaupun pahit, aku akan fikirkan jalan tuk betulkan balik...



masa depan kita perlukan fikirkan..
semakin lama umur makin meningkat...
tapi takkan kita nak biarkan masa berjalan tanpa usahakan ape2..
so, bermula dari umur aku skang, aku dah mula berfikir ape planning yang patut aku wat...
supaya aku dapat mengubah ape yang selama ni aku wat...
hari tak selalu cerah...kadang2 mendung...
tapi adakah kita yakin yang hari-hari akan cerah....


sebab tu la hidup mesti kena ade planning...
untuk bersedia menghadapi hari hujan...
untuk memikirkan cara untuk hadapinya...
walaupun kita pernah tersilap langkah...
takkan kita nak ulang balik...
walaupun ade waktu susah...
semua masalah ada penyelesaian...








No comments:

Post a Comment