Monday, December 28, 2009

tahun baru 2010....




diam tak diam nak dekat tahun 2010....
rase cam semalam je bulan 1...
macam2 yang aku benda yang aku wat dalam tahun 2009..
tapi tahun ni banyak yang perit bagi aku berbanding yang happy....


saje je citer awal2..sebab tak tau ape akan jadi esok...huhu...
lagipun belum tentu aku ada masa nak update blog....
dalam 2-3 hari ni memang bz...


sebenarnya 2009 ni banyak ajar aku tengok masa depan...
banyak peristiwa yang membuatkan aku terfikir...
sebab aku sedar umur kita bukan makin muda..
dan planning kita tuk hadapi masa depan kita perlu fikir...


dalam tahun ni je aku dah serius tuk fikirkan...
sebab tu jugak la tahun ni terasa singkat sangat....
macam2 event aku pegi...
antaranya event kat kolej...
kerek punye program...
oc training....
jpa yang kadang2 je dapat g...
event psscm...masuk wajadiri...
semua event2 luar...
macam2 lagi la..membuatkan aku menilai semua event dari semua sudut...
ape yang boleh aku dapat bila join program2 camtu...


dari situ aku dapat amik pengalaman n belajar dari kesilapan dulu....
tapi walau teruk macam mana sekalipun aku dalam 2009...
akan aku ubah dalam tahun 2010... :)


ini azam aku....

No comments:

Post a Comment