Saturday, March 31, 2012

akukah aku.....

aku tetap aku yang dulu...
dalaman aku tetap sama...
ingatan ku tetap seperti dulu...

tapi adakah semua orang begitu?

adakah semua orang seperti dulu?
adakah dalaman mereka tetap sama?
adakah ingatan mereka juga seperti dulu....

entahla.mungkin hanya aku yang berfikir camtu...
semua manusia akan berubah...mentaliti dan juga fizikal...
aku rasa semua takkan sama....

apa yang berlaku sekarang semua orang boleh ingat..
apa yang berlaku dulu tiada siapa boleh jamin boleh ingat..


jika mereka berubah,sudah pasti akan jadi lain....
jika mereka punyai hidup baru sudah pasti ada perubahan...

itu tak boleh,ini tak boleh...mesti ada yang dihadkan....
jadi..kenalah bersedia dari sekarang..untuk menghadapi masa akan datang..








No comments:

Post a Comment