Saturday, March 31, 2012

istimewanya dia....

Dia yang teristimewa....


hidupku sangat berubah selepas mengenali si dia...
banyak perubahan yang berlaku....
semua tindakan ku berubah selepas mengenali hatinya...
kini kau mendapat tempat dalam hatiku....

gelak tawanya sangat unik berbanding gadis yang lain....
sifat keibuan jelas ku nampak dari matanya....
tidak kurang juga sifat keanak2an nya...

itu membuat dia sangat unik...
dia mampu membuat aku tersenyum dengan hanya senyumannya..
dia mampu membuat aku berfikir dengan setiap pertanyaannya...
aku tahu aku sayang dia lebih dari segalanya...

tapi langit tak selalunya cerah..
adakala mendung datang menyinggah...
ada suka duka perjalanan ini..
dia mengajar aku erti sesebuah kata...
jangan bercakap sembarangan...
jika tidak mahu memakan diri..
itu pesanan yang melekat dalam kepala ku

orang kata kami  kontra dari sifat dan perwatakan...
tapi bagiku itu satu keunikan yang melengkapkan satu sama lain..
dan terbukti...walaupun susah...masih boleh bertahan...
walaupun banyak cabaran, itu semua perkara biasa..


aku mengaku kali ini sangat berlainan...
aku banyak belajar bagaimana menjaga orang lain selain diriku..
aku berharap ko sentiasa disisiku.
supaya aku tidak pernah sunyi dalam hidup ni....

kaulah yang teristimewa dalam hidupku....
aku harap kau selalu memahami aku..
dan terimalah aku seadanya...

p/s : entri khas untuk dia... dia ni lah...... 

No comments:

Post a Comment