Thursday, November 4, 2010

happy birthday to me......hehe

harini genap aku 24 tahun hidup.....
ni birthday yg paling membuatkan aku terharu...
tapi setiap kali umurku bertambah tahun....
aku mesti terfikir apa achievement aku selame ni....
kali ni aku disambut berpuluh2 orang....
disamping keluarga rapat
dan orang yang special dalam hidup ku....
suatu hari nanti siapa tau......

setiap kali umur bertambah...
aku tau bnyak lagi yang belum aku jumpe...
banyak yang perlu ku belajar....
banyak lagi benda yang perlu dikaji...

aku bersyukur kerana dipanjangkan usia....
kerana aku tau banyak lagi benda yang belum selesai...
yang perlu aku explore....
setiap kali tarikh lahir ku...
aku menyimpan azam...
meletakkan target baru....

dan walau macam mana pun aku......
aku bersyukur aku maasih berpeluang menyambut hari kelahiran ku....
dan aku perlu berusaha tak kisah ape sahaja yang aku lalui...
aku akan habiskan sampai abis benda tu......
jika diberi peluang tuk aku ubah aku yang dulu.....
aku tidak akan mengubah diriku yang dulu...
kerana journey yang ku lalui lebih mematangkan aku...
dan jika aku mengubah segalanya dulu.....
tak mungkin aku ku temui hidup sekarang....
tak mungkin aku temui insan2 yang banyak membantu aku sekarang....
dan dengan itu....aku sayang perjalanan hidupku....
tak kisah pahit dan manis......=)

nukilan  hari lahirku........4 november 1986.......=)

No comments:

Post a Comment