Sunday, June 6, 2010

pada 6 jun 2010....=)LBS

hari ni hari yang paling memenatkan aku sebenarnya....huhu...
tapi dah balik umah br rasa penat...huhu....
perjalanan aku bermula ke rumah kawan aku yang kawin harini....
tahniah kat dia....(aku jer lum lagi)huhu....

harini bnyak mengajar aku erti kesabaran....
sabar menunggu...
sabar menahan lapar
sabar sebab kene marah...
memang banyak la..huhu

tapi aku take it positive...
semua benda tu aku perlu bertenang...huhu....
ade seseorang yg banyak tolong aku hari ni....hhuuhu..
thanks bnyk2 ek.

ade lagi satu cerita....
tadi g tgk cerita lagenda budak setan...
bagi aku memang best giler...
sebab semua jalan cerita die best...
tapi yg x best skit sebab duk yg paling depan....huhu...
sebab penuh...hehe.

tapi terpaksa balik awl....sebab ade prob skit...
aku terlepas pandang rupenyer...huhuhuh...
aku nak mintak maaf kat sape yg aku wat die sakit hati.
n aku anta kawan aku balik kolej die...=)


kesimpulan nya...
harini memang best dapat tgk member kawin,dapat kuar ngan die....n yg kurang skit....kene mara..hehe..

p/s:pada sesiapa yg berkenaan,sory n thnks a lot...hehehe....

No comments:

Post a Comment