Thursday, January 12, 2012

ini betul2 bukan CUBAAN

assalamualaikum...

malam ni entri aku mengisahkan tentang seorang sahabat.
sahabat yang telah lama aku kenal..
bertahun lamanya aku berkenalan dengan beliau..
setiap dari benda yang baik ataupun nakal pasti dia menjadi antara orang2 terawal yang akan aku cerita..
setiap benda baik yangaku jumpa,aku pasti dia akan tau melalui aku...
tak kisahla sama ada dia setuju atau pun tidak..dia tetap akan memberikan komen yang aku boleh terima..

kali ni aku betul2 teringat pada celoteh dia..kenakalan sahabat ku itu..hampir setiap hari aku mengisi hari aku bersama si dia..sudah tentu dia sahabatku yang paling kau sayang dan hormati...

kenapa aku tiba2 menulis mengenai dia?

walaupun siapa dia,tapi dia banyak mengajar aku,membantu aku,dan banyak menyokong aku walaupun bukan semua.tapi aku berterima kasih kerana selama ni banyak pertolongan yang diberikan..
aku tak kisah setiap pengorbanan kalau untuk sahabat ku...

sekarang dia berada jauh dari KL..dan akhirnya disebabkan keadaan dan waktu,kami berpisah..huhu..dia akan mulakan hidup dia selepas ni di johor bahru dan aku pun akan memulakan hidup baru selepas ni...aku tau ini bukan kali terakhir aku berjumpa dengan dia...tapi untuk dia selalu kesini bukan mudah...itu aku terpaksa akur...tapi setiap kenangan yang berlalu selama lebih 7 tahun mengenali dia..menjadi kenangan manis pada aku..terima kasih sahabat...

aku ingin berjanji pada diri ku ini...walau macam mane pun hidup aku nanti...aku takkan lupakan insan istimewa dalam hidupku dan sahabat2 ku...tanpa mereka aku takkan mudah berdiri kalau tidak diteguhkan dengan orang2 yang pernah dan sedang berada dalam hidupku ini... :)

1 comment:

  1. salam...uik mcm kenal je kamu...hehe lama xdgr khbar...sihat ke? sofian sihat k? ^~* kirim salam dia ya- ckp awek lama dia kirim slm hehe-

    ReplyDelete