Tuesday, June 22, 2010

kepada bapa2.....

sempena hari bapa...aku teringat satu cerita....
yang mana seseorang pernah story kat aku....
dia ada ibubapa yang selalu support n bagi motivation....
so mamat ni pernah berkata yang bapanya ada impian....
tapi selama ni bapak dia memendamkan impian dia...
semua tu untuk mamat ni....

then satu hari mamat ni telah berjanji dia akan menunaikan impian bapak die bila die abis belajar...
waktu tu umur die dah 25 tahun...die berjanji yang die akan kotakan janji die pada umur 30 tahun...
dia akan bagi apa saja yang bapak die mahukan...
tapi pada umur die 27 bapak die pergi meninggalkan die....buat selama-lamanya...

mamat ni sangat sedih sebab tak dapat nak tunaikan janji die...
tapi sekarang ni die dah berumur 30 tahun n hanya tinggal ibunya sahaja...
selepas peristiwa tu terjadi,die berjanji akan menunaikan apa saja yang ibu die mahukan...
bila aku dengar cerita seseorang ni,aku terbayang muka ibu dan bapa ku...
banyak impian die yang belum tercapai....

aku akan mencuba sedaya upaya untuk menunaikan impian die walaupun die tak mintak...
terima kasih mama n papa...

thanks you for who i am.....i love u...

No comments:

Post a Comment