Monday, June 1, 2009

Trip perhentian

mase mule2 aku nak dapat g perhentian ni memang excited gile..

sebab b4 ni dah penah g,memang best..

tapi trip kali ni macam x best pun ade..mood pun cam x berape..rase cam x best banding ngan tioman...

sape yang g taula...

tapi xpela..at least leh gak g lagi..hehe

aku layan je ape aktiviti diorang wat...

mule2 cam sengal gak..

rase macam bukan committee...tapi aku paham..situasi tu aku paham..

mule2 memang kecik ati gak..tapi pastu dah leh accept..huhu..

biasela kan...kalu aku jadi committee pun cam pelik gak..star 1 pun xde..hehe..

sume aktiviti aku layan jer..malas nak bising2..

dah kate pun bercuti...watpe nak tension2 kan...

pastu malam kedua aku tibe2 kene handle satu game..

mule2 aku pun x paham ape bende la game ni kan..

tapi pastu aku seronok plak main game tu..

tapi aku x sedar dalm game yang aku bertiga handle tu ade orang x puas ati..

aku plak kurang senang kalu orang x puas ati ngan ape aku wat..

so aku sje tnye diorang ape yg x puas ati..then diorang ckp yang game aku handle tu ok..

fuh..hehe nasib baik dol..kalu x susah plak aku nak jwb nnti...

pastu time kayak plak penat n panas gile...tuhan saje la yg tau ape aku rase time tu..haha..

pastu cam biase la sun burn....abis terbakar kulit aku...

tapi aku x kisah..janji pengalaman aku dah dapat....ngan tgn dah ketul2...

fuh..penat aku mendayung...hehe

tapi aku nak mintak maaf la kat sape2 yang aku wat diorang bad mood...

aku terpaksa..huhu...xpela...xpela..janji kite enjoy kan....

No comments:

Post a Comment