Tuesday, June 23, 2009

today is my best day.....


arini memang best....
aku tau and confirm hari ni akan jadi hari ini dalam sejarah...hihi

tapi bagi aku la...

sebab ape ek???

sebab arini aku dapat tengok tayangan perdana citer TRANSFORMER..... best giler rase....
aku bawak kawan aku g tengok citer ni....
itu yang lagi best woo...haha..

sebab bagi aku,semua keseronokan patut dikongsi bersama kawan2 dan orang yang tersayang.. kalu x percaya,percayalah....hehe...
ok lah...aku update skit jer arini...
sebab dah lame x update..

xpe...banyak lagi benda yang best yang akan terjadi....insyaallah.....
ok ape2 pun i believe i can.....

2 comments:

  1. it's not only best day but it's lucky day 4 u my frenz..
    betul ape yg ko ckp 2..
    "keseronokan patut dikongsi bersama kwn2 n org yg disayang"
    transformers memg best!!!huhuu...
    jom2 g tgk lg..
    hahaaa...

    ReplyDelete
  2. hehe...betul tu...aku percaya sume tu....
    x kisah ape orang kata...aku tetap akan kata camtu..hihi....

    ReplyDelete