Tuesday, June 2, 2009

Trip psscm

haha..kali ni aku dapat gak g program psscm...
selalunye aku ade hal...
tapi dah alg2 kan...
skali trus la...
after g perhentian aku g ikut program psscm..
best giler..mcm2 aku dapt time tu...
mule2 lepak umah kawan aku..name die fatin...thank coz bagi aku tumpang umah die jap..hehe..
lepas tu aku bergerak pindah dok kat udm..(universiti darul iman malaysia)kalu x silap la..hihi
esoknye ngan baju melayu itam siap sampin aku g tengok konvo kat umt..(universiti malaysia terengganu)...
tempat die memang cantik....ramai orang aku jumpe kat sane..
lepas tu plak..aku trus gpasar payang....konon2 shopping la....
x beli ape sangat pun...skit2 jer...
pastu balik2 leh aku demam plak....hehe...suhu badan x stabil...
esoknye aku x terbangun nak g meeting...nasib baik x penting...bagi aku la....
pastu bile diorang balik siap2 trus g taman tamadun islam...kat masjid kristal...
tempat die memang cantik....dekat taman 2 kitorang dlam 7-8 orang leh plak naik basikal pusing2 kat taman tu sambil tgk replika masjid seluruh negara....
aku yg demam tu leh plak baik coz dah buang peluh berkayuh...hehe....
dah macam budak2 plak...haha...
balik dari tu kitorang g beli kopok losong...
last skali solat kat masjid terapung.....lepas sume setel....ape lagi balik la trus...huhu..
adela benti makan jap....pastu sampai bmi dalam kul 6 kot...huhu..letih tul badan....nak kene rest dulu...
nnti aku upload pic kat sane...

No comments:

Post a Comment