Wednesday, May 20, 2009

huhu...waktu cuti ku yang tak cam cuti...

waaa....macam2 la aktiviti time cuti...bnyak trip yang aku g...hehe...memang aku seronok gler kalu dapat g semua...mase cuti ni aku bermula ngan trip g kayak sebenarnye...tapi atas sebab2 yang x dapat dielakkan, aku x dpt nak g kursus 2...rase rugi sangat2..tapi xpela..mungkin lum time aku dapat g..lepas ni aku perlu pikirkan pasal nak g perhentian plak...tapi kenapa aku cam x happy jer ek nak g sane??entahla..maybe sampai sane baru sronok kot...erm lepas g perhentian plak aku nak g terngganu plak...ade perayaan psscm kat sane...dengar citer bnyak ipta yang g gak..aku rase maybe sronok n maybe sebaliknye...huhu...then after balik dari terengganu, 3 aribulan plak aku nak teman member g taman negara pahang...sebenarnye aku memang malas nak g cz aku punye bajet pun bnyk..erm..tapi xpe la..kalu diizinkan,sihat tubuh badan and bajet ade....aku g...hihi...sory la kawan...kalu aku x dapat nak gi...jangan mara yer...and kalu x silap aku last skali aku de trip g sarawak...and skali lagi aku x rase semangat macam sebelum2nye....xpe2..i try my best...enjoy tetap enjoy...hihi...skang aku just tunggu je hari nak bertolak tu nnti....happy holiday i hope....

No comments:

Post a Comment