Friday, November 18, 2011

planning?

Planning  = Perancangan

tanpa perancangan yang terperinci or detail apa pun tak boleh nak buat...
aku percaya setiap dari plan yang dibuat mesti mempunyai sebab..

aku mempunyai satu misi dalam jangka masa pendek dan panjang..
tapi ape yang aku perlukan ialah sokongan orang2 yang paling dekat dengan aku untuk same2 dalam misi kali ni...aku dah pun ada senarai siapa yang aku perlukan dan aku memerlukan mereka untuk same2 berada didalam impian aku supaya perjalanan lebih mudah dan sekaligus dapat juga membantu mereka...


paham ke mereka?

apa yang aku perlukan tak banyak..hanya orang2 yang sanggup susah senang ngan aku n same2 ngn aku...
bunyinye seperti aku saje yang lebih..tapi xpe..bagiku setiap dari seseorang punyai kelebihan...dan same2 gunakan kelebihan masing2 dan same2 dapat keuntungan...

aku akan mencari dan mencari....sehingga masa yang sesuai,aku akan bagitau....tq...

p/s: satu hari nanti akan tibe...pasti akan tibe.... semua ni di inspirasikan www.scentbyariesya.com

No comments:

Post a Comment