Tuesday, October 5, 2010

bersalahkah aku?

salah ke aku?
itu hanya persoalan...yang belum ada jawapan....
siapa punca?
soalan bertindih soalan......
betul ke aku ?
masih belum ada jawapan.....
kalu yer pun kenapa aku?
huhu....soalan yang tak patut lalu kat otak ni....
kadang2 semua tak adil.....
kadang2 soalan sentiasa datang dalam hidup kita....
selagi aku tak selesaikan.....
soalan tetap akan datang....sehingga la aku sendiri yang selesaikan....
hidup penuh tanda tanya...
aku akan cuba selesaikan teka teki hidup ku ini....huhu....

aku tak cukup layak lagi ke nak jawabkan tuk orang lain....
aku menganggu hidup orang lain?
x,aku hanya menjalankan tanggungjawab....
aku bukan sempurna.....
aku jugak manusia cm ko...
punyai masalah dan persoalan...

aku masih mengenal dan mengenal....
setiap orang memerlukan orang lain.....
setiap persoalan ada jawapan....
mungkin jawapan pada soalan ko ada pada aku....
mungkin jawapan yang aku nak untuk soalan aku ada pada ko.....
so,kalu aku diperlukan....aku sedia membantu untuk same2 selesaikannye.......huhu.....

No comments:

Post a Comment