Tuesday, June 28, 2011

biarkan....

biarkan...

biarkan apa kata mereka....yang penting diriku sendiri yang menentukan hidup aku..

biarkan...

biarkan apa sahaja anggapan orang selagi apa yang aku buat ke jalan yang benar....
suatu hari nanti mereka akan tau menilai yang mana baik dan yang mana yang buruk....
mana yang benar dan mana yang salah.....

biarkan....

siapa yang memandang,siapa yang menilai diriku....yang penting aku akan terus bergerak kehadapan....
sesiapa yang menyokong atau sesiapa yang membantah...tak perlu aku kisahkan....
apa yang perlu,walaupun sesusah mana jalan yang aku ambil,aku bersedia dengan apa yang bakal ku hadapi sepanjang jalan ku...dan aku hanya perlu berfikir dan perlu menumpukan dengan apa yang bakal aku capai di hujung jalan....

biarkan...

biarkanla walau tiada sesiapapun yang percaya...walaupun bagiku dialah orang yang sepatutnya faham dan sentiasa berada dibelakang ku tatkala aku melalui hidup yang penuh mencabar....

tapi aku percaya...dengan apa yang aku usahakan di saat ini akan dapat hasil yang berbaloi....biarkan apa orang nak anggap dan apa orang lain akan rasa...yang penting hanya aku yang melaluinya...bukan orang lain.....

dan semestinya......

aku redha dengan apa ketentuannya jika aku belum layak untuk mengecapinya, aku akan terus berusaha..dan sekiranya aku sudah layak untuk memilikinya,aku berdoa supaya ia kekal sampai bila2......insyaALLAH......aminn....

No comments:

Post a Comment