Wednesday, July 7, 2010

today to remember.........

hari ni....aku tak tau nak gambarkan perasaan ni....
walaupun berat tapi aku terpaksa lakukan...
macam2 perasaan dalam otak n hati aku...
sedih ade...kecewa ade...tapi aku tetap berpegang pada takdir...

kawan aku cakap ade benda yang kita tak le ubah...jodoh n ajal...
aku percaya pada jodoh...
ape saja perasaan aku,biarlah aku jer yang simpan.....
semua yang terjadi ade hikmahnya....
aku terima ape yang ditentukan.....

aku tak pandai nak menilai hati n perasaan org....
aku berharap aku dapat lupakan dia dengan mudah......
sebab kerana dia banyak benda aku dah ubah..
sebab dia banyak memberi banyak pengajaran dalam hidup aku....

aku harap die bahagia ngan pilihan die...
siapa dalam hati ni aku je yang tau...
yang penting sekarang...aku perlu bina hidup aku...
bina kareer aku....disebabkan oleh die....
aku perlu kuat...n doakan kan kawan2 aku....

satu ayat yang aku dapat....

kalu kita TERLALU sayangkan seseorang tu.....
kita perlu lepaskan dia pergi.....
kerana mungkin dia bukan milikmu....
tapi kalu suatu hari nanti dia kembali.....
percayalah dia tercipta untukmu........

thanks 4 everything.........

No comments:

Post a Comment