Saturday, November 21, 2009

huhu.....badan,kaki,tangan semua sakit....tapi....


haha....kali ni aku dah berjaya menawan puncak gunung kedua sepanjang hidup aku.....
gunung bintang ni aku tawan ari rabu pagi...kalu x silap....(sebab kat atas tu mane nak ingat hari)...
aku rasa berbaloi sangat2 sebab ekpedisi kali ni rase puas dapat sampai ke puncak...haha..
walaupun lutut goyang abis time turun tu...aku tahankan gak coz nak sampaikan ke bawah..hehe...
pacat ke ape ke dah tak kisah...janji selamat sampai...sebab time sampai ke checkpoint air terjun group aku x de makan pape pun...aku just bantai nesvita jer..sebab dah lambat sampai kan....x sempat nak masak nasi lagi sardin lagi...maunye tak gigil aku turun bawah....tapi perasaan yang tak dapat nak lupa kena game ngan abg guide...kata 15min jer....lagi satu bukit jer...tak jauh.....tengok2 nak dekat 2 jam aku jalan....ngan ujan lagi...

macam2...hehe...tapi sume tu experience beb....mane nak dapat kat tempat lain...huhu...duduk lam utan tu ade la ilmu utan yang aku dapat dari abg guide..name die kalam...ape name betul aku tak tau...die banyak la ajar pasal utan..teruja aku dengar...sampai sanggup dengar sambil prepare pakai baju ujan siap2...time rafting plak, ade dak ni name org panggil die amy jer...memang lawak gler..aku ske kenekan die sebab die pelat sebut uruf r..haha...cakap pasal dia je nak tergelak...banyak aksi2 die wat kat sane..time water confident kuak macam katak...abg yang jg safety pun bantai gelak jer...lagi satu time rafting tu...ade skali tersangkut kat batu...brother tu suh berat kebelakang...si amy ni trus baring je kat abg tu punye xxxx...haha...dah bro tu pelik je..kena tengah2 plak tu...sambil tu kaki terangkat sebijik cam lipas terbalik...tak tipu punye...haha...lawak2...pastu die le wat muke slamber jer...amy2...

No comments:

Post a Comment