Saturday, November 7, 2009

3 hari yang lepas.....

dalam 3 hari yang lepas cukup umur aku 23 tahun....huhu
walaupun tak macam tahun2 yang lepas at least ok la...
sebab ape aku rasa walaupun tak celebrate cam dulu2
aku rase bertuah coz aku still ade kawan yang sama nak wish....

aku tak sangka aku dapat msg terawal dari kawan aku...(cam tak caye jer)termasuk seseorang yang special bagi aku yang wish aritu..hehe..dia la orang terakhir yang wish kat aku pada hari tu..hehe...skali lagi aku rase bertuah...coz dia masih ingat kat aku....
semakin dewasa, aku jadi semakin matang tuk teruskan hidup ni...


sepanjang 23tahun aku hidup, macam2 perkara aku dah lalui...
tapi bagi aku belum cukup tuk mematangkan diri seseorang manusia...
masih banyak dan panjang jalan yang perlu dilalui....
aku sedar semakin dewasa kita, kita perlu pikir lebih dewasa dari umur kita....


macam member aku cakap la...hidup ni macam roda...
jatuh bangun,dah duk atas, mesti duk bawah gak...
semua orang akan macam tu...
tapi semua orang punya azam baru bile dah cukup umur tiap2 tahun...
nak improve ni,improve tu....ade azam yang lebih dari satu....
sampai tak dapat nak wat semua....huhu...


so aku ade satu azam...ape sahaja yang aku wat, aku nak nampakkan hasil....
walau dengan cara jauh or susah pun....aku mesti cuba.....
untuk kawan2 yang wish kat aku aritu....thanks.....hehe...


No comments:

Post a Comment