Tuesday, September 7, 2010

kosong?

harini tak tau kenapa aku rs kosong...
tanpa ditemani oleh die...
otak berlegar2 mencari idea...
kemane perginye semua?huh...
tapi x semuanya kosong...
otak ku masih lagi banyak nak dipikirkan

cume hati ku berkata...
mana perginya...
jiwa meronta2 mencari jawapan...
rupanya baru ku sedar....
hariku sepi kalu jiwaku x diisi...hihi...
maaf lah diriku...hari ni bukan hari untuk jiwa...
harini masa tuk aku mengisi otak dan poketku kelak....

sabar2,,,banyak lagi masa yg aku ada....
aku perlukan sesuatu untuk mengisi kekosongan ini....erm..
takpe,semua itu perlukan masa yang mengadilinya...
mungkin bukan harini...tapi mungkin boleh jadi esok...

yang penting apa yang aku perlu tau ialah kenali diriku ini...
supaya hatiku sentiasa tenang...dengan adanya 'die' dihatiku...hihi.....

1 comment:

  1. 'die' akn ttp d hatimu.. selagi kamu menyayangi 'die' ....

    ReplyDelete